29 Okt 2009

THANK`S TO MEDIA


CAR-HIFI
-ANGAH RARE!-

K-KOMPAK isu 58
-OSHINE-


K-KOMPAK edisi khas

-SAM GURL-


3 comments:

azmi berkata...

salam..
1stly, tahniah laa di atas usaha anda memartabatkan arena ubahsuai kereta & automotif dalam Malaysia ni.. bukan senang nak 'bina' nama untuk aktiviti2 macam ni..

saya dapat laman blog ni dari akhbar Metro Ahad.. edisi 1 nov 2009, tertarik dengan aktiviti & hasil ubahsuai rakan2 D'Projects ni..

kalau laa saya ada kereta, memang teringin sangat saya nak joint dengan aktiviti yang pihak D'Projects buat.. saya hanya boleh edit gambar kereta2 nasional dan ubahsuai secara visual (menggunakan Adobe Photoshop)..

apa pun, semoga D'Projects lebih sukses dan berjaya mengumpulkan lebih ramai ahli.. dan mencipta nama ke peringkat antarabangsa, insya Allah..

jemputlah ke blog saya, http://auto-akasia.blogspot.com..

D'projects Motorclubs berkata...

Terima kasih azmi kerana mengikuti kelab kami.. sebenarnye x slah kalu azmi ingin mengikuti kelab kami walaupun belum berkereta, azmi boleh lepak minum bersama kami, bertukar2 idea dan berkongsi maklumat tentang minat masing2.
Saya sudah pun masuk ke Blog azmi dan saya lihat azmi mempunyai kretiviti yang bagus dlm menghasilkan bodykit kenderaan.

Jika suatu hari azmi sudah mempunyai kereta dan ingin menyertai kelab kami, jangan malu dan segan,boleh berhubung terus dengan kami.

Sekia Terima Kasih

Yang Menjalankan Tugas


Fahmi B3-01
Creator & Vice President

Fazreen berkata...

Insya Allah.. nanti saya roger2 kat blog saudara ya.. thanks..